Pogoda nie rozpieszczała plantatorów borówek
News
12 września 2017

Pogoda nie rozpieszczała plantatorów borówek

Strategią PBC pozwalającą na zwiększanie sprzedaży na tych rynkach jest branding – Dominika Kozarzewska, prezes Grupy PJ, dla Sadyogrody.pl

Promujemy markę Berry Good, inwestujemy w edukację importerów i zaangażowanie konsumentów. Uruchomiliśmy pierwszy w Polsce międzynarodowy fanpage – BerryGood from Poland. Rozpoczęliśmy pierwszą edycję BerryGood Challenge i mobilizację społeczności miłośników owoców jagodowych, której celem jest stworzenie borówkowej ikonki w mediach społecznościowych. To są projekty na lata, ale oddają nasz sposób myślenia. Wszystkie promują Polskę jako kraj produkcji i Polaków jako ludzi kreatywnych.

www.sadyogrody.pl/owoce/101/prezes_polskie_jagody_w_tym_roku_pogoda_nie_rozpieszczala_plantatorow_borowek,11066.html