Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody” Sp. z o.o. realizuje projekt pod nazwą:
„Promocja marek produktowych Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody” Sp. z o.o. oraz Marki Polskiej Gospodarki na rynkach zagranicznych”, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem realizacji projektu jest wzrost konkurencyjności Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody” Sp. z o.o. poprzez internacjonalizację jej działalności gospodarczej.
Cele szczegółowe to:
- rozwój działalności eksportowej na wybranych rynkach docelowych: Indie, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kazachstan,
- rozwój sieci kontaktów i poszerzenie bazy zagranicznych kontrahentów,
- zbudowanie rozpoznawalności firmy na rynku międzynarodowym,
- promocja Marki Polskiej Gospodarki,
- wzrost zainteresowania kontrahentów zagranicznych produktami pochodzącymi z Polski.
Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:
- Udział GPO „Polskiej Jagody” Sp. z o.o. w zagranicznych wydarzeniach targowo – wystawienniczych w charakterze wystawcy,
- Udział w misjach zagranicznych,
- Zakup usługi doradczej i szkoleniowej w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,
- Zakup materiałów promocyjnych,
- Wykonanie i tłumaczenie na język angielski strony internetowej.
Planowane efekty projektu:
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport;
- podpisanie nowych kontraktów zagranicznych;
- wzrost rozpoznawalności firmy na rynkach zagranicznych.
Okres realizacji projektu od 15.03.2017 r. do 30.06.2019 r.
Wartość projektu ogółem: 380 436.09 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 311 348.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich (EFRR): 186 808.80 PLN