Wyjść z łatki „no logo” (wideo)
News
26 września 2017

Wyjść z łatki „no logo” (wideo)

Dominika Kozarzewska, prezes Polskich Jagód w rozmowie z redakcją sadyogrody.pl o tym, że producenci powinni brandować owoce i wyjść z łatki „no logo”

– Bardzo pozytywnie oceniam działania w zakresie budowania świadomości polskich markowych owoców i warzyw. Trendy prozdrowotne są bardzo istotne dla naszego sektora i pobudzają konsumentów do większego spożycia owoców i warzyw, jednak trzeba pamiętać, że nic się nie dzieje automatycznie. To, że ludzie deklarują, że chcą jeść zdrowo, nie sprawia, że faktycznie to robią. Dzięki konsolidacji możemy im w tym pomóc.

www.sadyogrody.pl/owoce/101/polskie_jagody_producenci_powinni_brandowac_owoce_i_wyjsc_z_latki_quot_no_logo_quot_wideo,11236.html